DUSTER ПОГОНСКИ СКЛОПОВИ

Изберете го најдобриот погонски склоп за вас.
Најефикасен во градот

погонски склоп hybrid 155

Погонски склоп 155 КС
full hybrid¹
До 40 %
помала потрошувачка на гориво²
Од 110 g/km
емисија на CO₂ ³
Возење до 80 %
возење на 100% електричен погон⁴
hybrid 155 - motorisation Dacia Duster
Технологија
Duster Hybrid 155 комбинира бензински мотор со 109 КС⁵ (4-цилиндричен), електричен мотор со 49 КС⁵, батерија од 1,4 kWh (280 V) и иновативен автоматски мултимод без спојка менувач.
Начин на функционирање
Full hybrid погонски склоп со 155 КС и 205 Nm максимален вртежен момент⁶ овозможува динамично целосно електрично стартување и брзо забрзување.
Батеријата се полни за време на возењето со помош на регенеративно сопирање и обновување на енергијата за време на забавување, што овозможува до до 80% од градското возење во целосно електричен режим.

¹ Вкупна комбинирана моќност 155 КС
² Во градскиот WLTP циклус
³ Според WLTP протоколот, може да варира во зависност од верзијата и опциите
⁴ Во градски услови на возење
⁵ Декларирана моќност: 155 КС, вистинска моќност: 158 КС
⁶ Вртежен момент на електричниот мотор 205 Nm, бензински мотор 172 Nm (вредностите не се собираат)


Динамичен мотор

погонски склоп mild hybrid 140

Погонски склоп 140 КС
mild hybrid
До 10 %
помала потрошувачка на гориво1
Од 129 g/km
Емисии на CO₂ 2
До 230 Nm
вртежен момент
mild hybrid 140 - powertrain Dacia Duster
Технологија
Погонскиот склоп од 140 КС комбинира нова генерација 3-цилиндричен 1.2 L турбо бензински мотор базиран на Милеровиот циклус (оптимизирана ефикасност и намалени загуби на вшмукување) со лесен 48 V хибриден систем и 6-степенски мануелен менувач.
Начин на функционирање
Хибридниот систем го поддржува моторот со внатрешно согорување за време на стартување и забрзување, обезбедувајќи поудобно возење и намалувајќи ја просечната потрошувачка на гориво (5,7 l/100 km) и емисиите на CO₂ (129 g/km) за околу 10% во споредба со бензински мотор со иста моќност.

¹ Во споредба со еквивалентен бензински мотор
² Според протоколот WLTP, вредностите може да варираат во зависност од верзијата и опремата    


Истражете непознати територии

погонски склоп mild hybrid 130 4x4

4x4 мотор 130 КС
mild hybrid
До 10 %
помала потрошувачка на гориво1
Од 135 g/km
Емисии на CO₂ 2
До 230 Nm
вртежен момент
mild hybrid 130 4x4 - motorisation Dacia Duster
Технологија
Опремен со погон на сите тркала и 6-степенски мануелен менувач, Dacia Duster 130 4x4 нуди 5 режими на возење преку менувачот Terrain Control за совладување на сите видови патишта.
3-цилиндричниот 1.2 L турбо бензински мотор е поддржан од лесен 48 V хибриден систем.
Начин на функционирање
За време на стартувањето и забрзувањето, хибридниот систем ја намалува потрошувачката на гориво и емисиите на CO₂, а воедно обезбедува уште поголемо задоволство при возењето.
Регенеративното сопирање континуирано ја полни батеријата од 0,8 kWh, обезбедувајќи непречено и економично искуство при возење.

¹ во комбиниран WLTP циклус
² според WLTP протокол, вредностите може да варираат во зависност од верзијата и опремата


За долги растојанија

ECO-G 100

Погонски склоп 100 КС
LPG bi-fuel
До 30 %
пониски трошоци за работа1
Од 122 g/km
Емисии на CO₂ 2
До 1300 km
досег3
Eco-G 100 - powertrain Dacia Duster
Технологија
Идеален за возење на долги растојанија преку целата година, ECO-G 100 е погонски склоп со двогориво бензин/LPG, секој со свој резервоар.
Моторот ECO-G 100 доаѓа со 6-степенски мануелен менувач.
Режим на работа
Префрлањето од бензин на LPG може да се направи рачно или автоматски, при што двата резервоари го снабдуваат моторот на возилото секвенцијално, во зависност од достапните резерви на гориво.

¹ Просечна цена на LPG во Европа во споредба со цената на бензинот.
² Според протоколот WLTP, вредностите може да варираат во зависност од верзијата и опремата
³ Според комбинираниот циклус WLTP    


За подолги растојанија

Eco-G 120

Погонски склоп 120 КС
bi-fuel
До 30 %
пониски трошоци за работа1
Од 122 g/km
Емисии на CO₂ 2
До 1380 km
досег3
Eco-G 120 - powertrain Dacia Duster
Технологија
Идеален за возење на долги растојанија преку целата година, ECO-G 120 е погонски склоп со двоен бензин/LPG, секој со свој резервоар.
Моторот ECO-G 120 доаѓа со 6-степенски мануелен менувач.
Режим на работа
Префрлањето од бензин на LPG може да се направи рачно или автоматски, при што двата резервоари го снабдуваат моторот на возилото секвенцијално, во зависност од достапните резерви на гориво.

¹ Просечна цена на LPG во Европа во споредба со цената на бензинот.
² Според протоколот WLTP, вредностите може да варираат во зависност од верзијата и опремата
³ Според комбинираниот циклус WLTP    


Високи перформанси и разновидност

Hybrid-G 150 4x4 погонски склоп

Погонски склоп 150 КС
mild hybrid 1
До 30 %
пониски трошоци за работа2
Од 116 g/km
Емисии на CO₂ 3
До 60 %
од 100% електрично возење4
hybrid-G 150 4x4 - powertrain Dacia Duster
Технологија
Овој хибрид со двоен бензин/LPG 4x4 ја комбинира моќноста на 1,2-литарски благ хибриден бензински мотор од 140 КС напред со моќноста на електричен мотор од 13 КС назад.
Моторот со внатрешно согорување е поврзан со 6-брзински автоматски менувач со двојна спојка, додека електричниот мотор има 2-брзински менувач и неутрален режим.
Начин на функционирање
Батеријата се полни за време на возење со помош на регенеративно сопирање и обновување на енергијата за време на забавување, овозможувајќи до 60% од градското возење во целосно електричен режим.
Благодарение на прекинувачот интегриран во инструмент таблата, префрлањето од едно гориво на друго е брзо и речиси незабележливо.

¹ Вкупна комбинирана моќност 150 КС
² Просечната цена на LPG во Европа на 5 мај 2025 година изнесуваше 0,83 евра/л во споредба со 1,47 евра/л за бензин
³ Според протоколот WLTP, вредностите може да варираат во зависност од верзијата и опремата
⁴ Во градски услови на возење    


Повеќе информации за возилото Dacia Duster

Нов Duster
Нов Duster - multimedija
Нов Duster - Дополнителна опрема

Фотографиите на веб-страницата www.dacia.mk се симболични и служат исклучиво за информативни цели. Сите податоци и информации прикажани на веб-страницата и во документите се привремени и предмет на промена. Го задржуваме правото на грешки во текстот.

Поради последиците од глобалниот недостиг на полупроводници, некои елементи на опремата прикажани на веб-страницата и во брошурата моментално не се достапни. Во сегашните услови, тешко е да се предвиди достапноста на специфичните елементи на опремата, кои можеби не можат да се добијат во конкретниот случај поради глобалниот недостиг на полупроводници. За најновите информации, обратете се до најблискиот овластен застапник.

  


Откријте ги други модели на Dacia

Sandero Stepway
Sandero Stepway