ABS и AFU
Во комбинација со системот ABS кој спречува блокирање на тркалата, системот AFU (систем за помош при нагло кочење) му помага на возачот да го задржи надзорот над насоката на возење при кочење и го скратува патот на застанување.
-->w.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
Во комбинација со системот ABS кој спречува блокирање на тркалата, системот AFU (систем за помош при нагло кочење) му помага на возачот да го задржи надзорот над насоката на возење при кочење и го скратува патот на застанување.
ESP (Електротехнички надзор на стабилноста) или електронски систем за исправување на насоката е активен безбедносен систем против пролизгување на погонските тркала кој го подобрува надзорот врз насоката на возилото.
Ограничувачот на брзината му овозможува на возачот да ја намести најголемата брзина која не сака да ја надмине со цел да вози сигурно и мирно. Се активира со копче на интгрументална плоча. Брзината се мести со команда на управувачот.
Регулаторот го олеснува возењето одржувајќи постојана брзина без притисок на педалата за гас.
Безбедносните ремени фронт со прилагодување на висината од нивоа Laureate.
Со цел да биде поудобно, сите патници да се прилагоди на висината на потпирачот за глава ( од нивоа Ambiance ) .
Воздушното перниче за возачот се наоѓа во воланот
Кога се поставува детското седиште на местото на совозачот, исклучете го релевантното воздушно перниче. Мало дело за најголема сигурност.
Расположливи во Верзија.
Isofix системот за зацврстување на детското седиште го има на страничните седишта на задната клупа. Во средината може да се постави обично детско седиште.
Визуелно и звучно предупредување на инструменталната плоча кога не е врзан појасот на возачот.
Dacia дополнителна опрема:богат избор на дополнителна опрема
Откријте ја Dacia дополнителната опремаDacia гаранција :3 години гаранција или 100 000 km
Дознајте повеќеПродолжена гаранција Dacia
До 5 години безгрижно возење